Τελευταία ημέρα των δράσεων και συμμετείχαμε με το καταπληκτικό βιβλίο “Το Δέντρο που Έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν. Μετά την ανάγνωση του βιβλίου τα παιδιά κατασκεύασαν τη ‘Μηλιά της προσφοράς’ καθώς και δεντράκια που έγραψαν πάνω κάτι που μπορούν να προσφέρουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα.




