Μια εξαιρετική διαδραστική παράσταση από το Θέατρο Σκιών του Κοσμά Παναγιώκα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε την Πέμπτη 23 Απριλίου 2026 στο Νηπιαγωγείο μας.
Ο κύριος Παναγιώκας με το δικό του μοναδικό τρόπο εκτός του ότι κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών αλληλεπιδρώντας, χορεύοντας και τραγουδώντας κατάφερε να μεταφέρει μηνύματα στα παιδιά αξιοποιώντας τις φιγούρες του Θεάτρου Σκιών και συνδυάζοντας αρμονικά την παράδοση με το σήμερα.
Οι τελευταίες μέρες στο Νηπιαγωγείο γέμισαν με χρώματα, παραδόσεις και παιδικές φωνές που προανήγγειλαν τη μεγάλη γιορτή του Πάσχα!
Αρχικά, στο πλαίσιο των πασχαλινών δράσεων για τη διατήρηση της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς, οι μαθήτριές μας προετοιμάστηκαν όλη την εβδομάδα μαθαίνοντας τα Καλύμνια κάλαντα του Λαζάρου, «Εις την πόλη Βηθανία, Μάρθα κλαίει και Μαρία», υπό την καθοδήγηση της κυρίας Χρυσάνθης Χλέκου.
Η βροχή δεν πτόησε τις μικρές μας “Λαζαρίνες” και με τα καλαθάκια τους στολισμένα με ανοιξιάτικα λουλούδια “πλημμύρισαν” με γλυκές φωνές και χαμόγελα την πόλη! Αφού ολοκληρώθηκε η συμμετοχή τους στο διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Δήμος Τρικκαίων στο Πνευματικό Κέντρο, όπου απέσπασαν το 2ο βραβείο στην κατηγορία τραγούδι,
στη συνέχεια τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου στο Δημαρχείο, στη ΔΙ.Π.Ε. Τρικάλων, στο 5ο και 31ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων.
Το πασχαλινό μας ταξίδι ολοκληρώθηκε με κατασκευές, που βοήθησαν τα παιδιά να εξασκήσουν τη λεπτή κινητικότητα και να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με τον πιο δημιουργικό τρόπο, καθώς και ιστορίες για τη ζωή του Κυρίου, τα ήθη και έθιμα της Ελλάδας, τη σημασία της προσφοράς και της αλληλεγγύης.
Σας ευχόμαστε από καρδιάς Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Συγχαρητήρια στις υπέροχες μικρές μας “Λαζαρίνες” που απέσπασαν το 2ο βραβείο στην κατηγορία τραγούδι στο διαγωνισμό που διοργάνωσε για άλλη μια χρονιά ο Δήμος Τρικκαίων στο Πνευματικό Κέντρο “Αθανάσιος Τριγώνης”. Στη συνέχεια, τα κάλαντα του Λαζάρου τραγούδησαν στο Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, κ. Τρικάλη, στον οποίο και πρόσφεραν πασχαλινές κατασκευές, στον Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της ΔΙ.Π.Ε . Τρικάλων, κ. Κωτούλα, τον Προϊστάμενο του ΚΕΔΑΣΥ Τρικάλων, κ.Σπαθή και την Υποδιευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου, κα Χαρούλα Καλαμάρα.
Μια εξαιρετική παράσταση είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε την Τετάρτη 9 Απριλίου 2025 στο Νηπιαγωγείο μας από τον καραγκιοζοπαίχτη Κοσμά Παναγιώκα.
Στις 2 Απριλίου, γενέθλια ημέρα του Δανού παραμυθά Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν, έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου. Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν οι ακόλουθες δύο δράσεις:
Τα νήπια, στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της Ομαλής Μετάβασης, επισκέφτηκαν τη βιβλιοθήκη του 5ου Δημοτικού Σχολείου όπου σε συνεργασία με το Ε1 Τμήμα και υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον κ. Γεώργιο Νημά και τη συμβολή της Θεατρολόγου κας Ελένης Χαραλαμπίδου διάβασαν και δραματοποίησαν το βιβλίο “Μια αλεπουδίτσα πονηριά σταλίτσα”. Στο τέλος οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου χάρισαν σελιδοδείκτες στα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού
Στη συνέχεια στο χώρο του Νηπιαγωγείου, η εκπαιδευτικός και συγγραφέας κα Μαρία Γεωργίου, διάβασε το βιβλίο της “Το Αγαπορόφημα”
Την Παρασκευή 21/03 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας τον μουσικοπαιδαγωγό και συγγραφέα Βασίλη Αναγνώστου με τη μουσικοκινητική παράσταση “Ο καθένας αξίζει κι ας μην το ξέρει” που περιλάμβανε παιχνίδια και ιστορίες για την αυτοεκτίμηση, την διαφορετικότητα και την αποδοχή, στοιχεία τόσο σημαντικά για την ψυχική ενδυνάμωση των παιδιών μέσω της βιωματικής μάθησης.
Τελευταία ημέρα των δράσεων και συμμετείχαμε με το καταπληκτικό βιβλίο “Το Δέντρο που Έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν. Μετά την ανάγνωση του βιβλίου τα παιδιά κατασκεύασαν τη ‘Μηλιά της προσφοράς’ καθώς και δεντράκια που έγραψαν πάνω κάτι που μπορούν να προσφέρουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Τα κάλαντα τραγούδησαν στους Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων και τους συνεργάτες τους, οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας συνοδευόμενοι/ες από τις εκπαιδευτικούς κυρίες Γιαννακάκη και Σαργιώτη. Στην επιστροφή τους έκαναν στάση στο Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Νικολάου.
Δεχτήκαμε όμως και την επίσκεψη των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου που μας τραγούδησαν τα κάλαντα και χάρισαν στους/στις μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου κάρτες με χριστουγεννιάτικες ευχές στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης της Μετάβασης.